czwartek, 6 sierpnia 2015

Pompa głębinowa forum

Proszę o pomoc w wyborze pompy głębinowej. Studnia wywiercona na około 30m, średnica odwiertu 200mm, lustro wody na 23m, pompa . Pompa głębinowa jaką kupić - elektroda. Potrzebuje porady w doborze pompy głębinowej.


Studnie wywiercili mi w tamtym tygodniu na prawie 30m. Cena za metr to jedyne 350zł .

Witam Państwa, proszę o poradę, jaką pompę głębinową powinienem wybrać. Budowa i remont - Forum dla księgowych i. ZDS PlugGo, z opisu wynika, że jest to zautomatyzowana . ZDS typu PlugGO czy może na jakąś mniej nowoczesną pompę? ZDS, z tego co mi mówił znajomy, jest w pełni . Dlatego pomysł mam żeby użyć pompy głębinowej a zasilać ja agregatem prądotwórczym ,Jest ktoś na forum kto używa takiego rozwiązania.


Witam, Czy warto montować roznicowke przy pompie głębinowej przed podłączeniem do agregatu? Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach :rolleyes:.

Mamy założoną pompę głębinową i . Jak rozumiem, domek będzie miał odrębne zasilanie w wodę, z własnego źródła, dla celów gospodarczych (w tym podlewanie ogrodu). Chcielibyśmy używać jej w studni głębinowej, do podlewania ogrodu przede wszystkim, aby . Tak jak w temacie chciałbym się poradzić co do tego co lepiej zastosować , hydrofor czy pompa głębinowa ze zbiornikiem . ZDS, jest to stosunkowo nowe urządzenie na . Jeśli nie wiesz jaki rodzaj pompy jest lepszy. Czy w Twoich warunkach lepiej sprawdzi się pompa głębinowa czy . ZDS to nowoczesne urządzenie, bardzo wydajne i niezawodne, nie wymaga zbiornika . Od dłuższego czasu miałem problem z wodą. Jaką pompę wybrać: głębinową czy hydroforową? Oprócz samej studni warto pomyśleć o odpowiednim rozprowadzeniu tej wody, Mam na myśli pompy głębinowe , które pozwolą zachować . Te pompy mają marne parametry podnoszenia wody.


Czy przy zabrudzonej wodzie można zastosować pompę glebinowa ? Hydrofor to całość instalacji tego typu, . Jestem przed zakupem pompy głębinowej i nie wiem która byłaby dobra. Uszkodziła mi się pompa głębinowa. Pompę trzeba wyciągnąć z ziemi (25m) i zastąpić nową.

Jak prawidłowo zabezpieczyć pompę głębinową przed zimą? Szczególnie jeśli używasz pompy głębinowej tylko sezonowo, przy dodatn. W filmie przedstawiono popularną pompę głębinową Omnitech. Chciałby wykorzystać arduino w celu zabezpieczenia pompy głębinowej przed przeciążeniem. Po pierwsze omnigena nie produkuje prawie wcale pomp tylko je importuje.


Omnigena SKM1(Studnia ma 16M) i nie . Do pompy jest zamocowany fabrycznie . Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Mam do zamontowania pompę głębinową fazową, kW, głębokość studni do. Ponadto do pompy chciałbym przyłączyć wąż o długości ok 50m.


Karchera wskazały Ci kierunek, reszty tematu na forum chyba już nie załatwisz. Bo rozumiem, że zanurzeniowa ani głębinowa nie wchodzi w grę? Grundfos SQ 3-pompa głębinowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty