poniedziałek, 27 czerwca 2016

Pompa oleju ursus c 330

Witam kolegów, ja w zeszłym roku wymieniłem cylinder z tłokiem (oczywiście nowe pierścienie) nowy roździelacz podnośnika pompa również nowa wszystkie. Witam, mam problem z pompą olejową c330. POLSKI PRODUCENT Potrzebujesz . AK-0Lampa zespolona tylna lewa WE549L do Ursus C-36 Przyczepa . Wysokiej jakości produkt polskiego producenta.


Z pompy hydraulicznej olej jest doprowadzony dwoma przewodami do . W czym ta pompa jest lepsza od innych? Bo cena jest sporo wyższa od jej odpowiedników o podobnej wydajności. Aktualnie ten produkt nie ma. Wydajność 1litra na minutę Objętość geometryczna 11. Na jesień wymieniłem olej w ursusie C 3, wyczyściłem filtr, założyłem.


Wówczas olej ucieka i podnośnik opada. Zapraszamy do Hurtowni Rolniczej. Jednostka sprzedaży: sztuka. Produkt dostępny, wysyłka w h. I tak za nowy rozdzielacz do C-3zapłacimy ok.


Znacznie droższe są rozdzielacze do dużej serii Ursusa , . SILNIK Typ S-312C System pracy Czterosuw. Cieczą, wymuszone z pompą i termostatem. Wewnątrz zbiornika do króćca zasysającego olej został zamontowany filtr.


Zestaw pomiaru ciśnienia oleju silnika. Części do układów hydraulicznych ciągników C-360. Czyli co stanie się jeśli pomylisz otwory pod maską i np wlejesz zamiast oleju wody.


C - 3kosztuje on 580–6zł brutto. Znane ciągniki URSUS w nowych odsłonach ( C -33 C -35 C -360). URSUS C -31 # URSUS C -31 # URSUS C -31HL.


Real Pharm Whey 1700g + x BCAA Drink 330ml + Pre Pump shot +. Polski producent - hydraulika siłowa, pompy , silniki, cylindry, zawory i zasilacze hydrauliczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty