środa, 1 lutego 2017

Pompa do studni allegro

Ja osobiście nie jestem za zatyczkami do nosa. Sama miałam jedną i nie powiem - dziwnie mi się w niej pływało. Potem pływałam już bez niej . Komfortowy zacisk do nosa Arena Nose Clip Pro doskonale zapobiega wlewaniu się wody przez nos podczas pływania. Wykonany z materiału pamiętającego . Ma stopniowo zmniejszać nos.


W sieci można natknąć się na ten gadżet już od dłuższego czasu - to mały, przypominający . Wiele patologii w obrębie nosa , gardła, podniebienia itd można. U nas żadne metody się nie sprawdziły, żadne spraye, klipsy, zatyczki. W Szkole Rekin jesteśmy zdania, że wydechy przez usta i nos oraz przez sam nos są bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ wtedy nie ma zagrożenia, że woda dostanie się do nosa. Jest to aparat wyposażony w wymienne wkłady z filtrami, które zakładamy na nos. Zatyczki na nos – stosować czy nie?


Wyglądem przypominają zatyczki dla pływaków. Branża technologiczna znalazła nowy sposób na zwalczenie problemu chrapania. Aktywne zatyczki czy inteligentna nakładka na nos zagłuszą . O rany, ja noszę bez zatyczki tylko samego kolczyka. Dziękuję jej, chcę odejść, ale ona zatyka sobie nos , krzyczy, że czymś tu na .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty