środa, 16 sierpnia 2017

Pompa wody ina

Bogaty asortyment części firmy INA w atrakcyjnych cenach. Sprawa jak w temacie - mój mechanik namawia mnie na kupno pompy znanej. Korzystając z zestawów INA KIT z pompą wody , a w niektórych przypadkach także z termostatem, mamy gwarancję, że wszystkie części . Kup pompa wody ina na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Jeśli chodzi o pompę wody , to polecam SKF, nie miałem z nimi. Podobno wyczytałem tutaj na forum że firma INA tam jest polecana czy . Pompa wodna INA do modelów OPEL VECTRA. DANE TECHNICZNE: ILOŚĆ ZĘBÓW - 1SZEROKOŚĆ (MM) - 2ZESTAW . A jeśli chodzi o rolki, napinacze, tłumiki drgań, pompa wody ? Z tego co patrzyłem to INA jest nieznacznie droższa.


Opis, zastosowanie, zdjęcia, zamienniki, kody EAN, specyfikacja techniczna. Auto sklep online - części samochodowe, auto . Jaki producent robi dobre pompy wody - napisał w Mechanika - Nie tylko koła: W moim seacie cordobie. Komplet rozrządu kupuję firmy INA. Części samochodowe w najlepszych cenach tylko w sklepie internetowym UCANDO.


INA (Niemcy) Rozrząd pompa wody VW Touran 2. Ta strona wykorzystuje cookies – małe pliki tekstowe, które są umieszczone na komputerze, aby pomóc stronie zapewnić lepsze działanie dla użytkownika. Internetowy sklep motoryzacyjny MotoCentrumNet. Materiał wirnika pompy wody , metal.


Wariant: REGENERACJA Numer wyrobu: 43150B, 43152 Zastosowanie - pojazdy autobusowe - Autosan, Jelcz, Neoplan, Solaris, Scania, Volvo, Man, . Indeks: 00029; Przepływ: 70-1l/min; Max.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty